/ Allmänt /

2 mars - Grattis mina fina A-barn!

Enduros Allt-I
 
Tänk vad tiden går fort.Det mest fantastiska är ändå att alla de förhoppningar jag hade infriades. Med råge skulle jag vilja tillägga. Visst ville jag att det skulle bli bra. Men att det skulle bli så bra hade jag inte kunnat drömma om.
 
I dag blev de 7 år. Egentligen får jag lite panik av att det gått så fort. Underbart är kort. Ungefär så känns det. Jag skulle vilja backa bandet. Jag skulle vilja att det aldrig tog slut. Jag har alltid sett fram emot nästa hund. Då ska jag... Men nu vill jag inte ha någon annan hund. Jag skulle vilja ha detta lilla A-barn flera gånger om eller att hon varar i samma skick längre än någon annan hund någonsin varit. Det finns inte en enda tendens till ålderskrämpa, men om två år är hon nio år. Så kan jag tänka. Och nio år, då brukar det liksom vara slut. Om tre år är de tio år. Tio år brukar vara gamla, pensionerade hundar med ett par, tre år kvar som små klenoder från svunnen tid. Nej, usch hur jag tänker. Glöm det jag skrivit och låt oss njuta av varje ögonblick i stället.
 
Alstra på favorit hyllan.
 
Ajas


Alstra.


Accsa.


Ajas, Ampere, Allt-I och Accsa,


Allt-I och Accsa.


Aqila vid morotskriget "sista natten med gänget".


Dagen har varit fullspäckad. Jag steg upp halv sju för att hinna till Gnesta och Södertuna slott innan halv nio. Där föreläste jag om målstyrning för SBK's Sörmlandsdistrikt. Klockan tolv var jag hemma igen och då startade SBS årsmöte. Vi satt kvar och diskuterade till fram emot tretiden. Klockan sju startade kvällens evenemang här på Bygdegården. En trevlig kväll med allsång, musik och tävlingar.

Nu är jag ordentligt trött. I morgon blir det sovmorgon och jag ska ta det riktigt lugnt... ;-)
 
#1 / / Ann-Margret, Vinja & Bozza:

STORT GRATTIS till alla i A-kullen på 7-årsdagen.

#2 / / Nina:

Här kommer en sen grattis till A-kullen.

#3 / / Mia och Greta:

Grattis alla A-barn :-)
Och nog tror jag du får behålla och köra din prinsessa några år till. I så fint skick som du håller henne :-)