/ Träning /

24 maj - Spår i kväll

I dag har jag tränat spår och uppletande tillsammans med Ann-Margret. Medan spåren låg tränade jag avlämnande med Did It. Vi filmade också, men det tar sån hiskelig tid att redigera och ladda upp på You Tube, så jag berättar mer om det i morgon.

Spåren gick bra för alla hundar. Did It är kanonduktig på spåret. Det är väl bara lite små egenheter hon har runt omkring..;-). Typ inte komma med bollen och typ inte vilja hoppa in i bilen när det är färdigtränat. Vet inte om det är en så dålig egenskap egentligen...:-).

Det där med att komma tillbaka med saker tar jag som sagt lite om i morgon. Filmer på hur jag åbäkar mig kommer också då. Utan ljud ska jag tillägga....


Jag och Did It
#1 / / Ann-Margret & Vinja:

Tack för en trevlig spår och uppletande kväll igår :) Gick ju riktigt bra för tjejerna.



Ända att klaga på var väl vädret som inte var så kul vissa stunder. Hjälpte visst inte att vi beställde bra väder bägge två ;)

#2 / / Lina:

Utan ljud?! Fegis! ;)

#3 / / Harriet:

Vilken fin bild på er! Längtar!

Did It har ju haft värsta Gourmet inackorderingen hos dig, vet inte hur jag ska kunna åtegälda.

#4 / / Ingrid:

Lina, grejen är att jag inte har ljud på min dator och då vet jag inte vilka idiotiska utlägg jag ska klippa bort. Om jag ska ha ljud måste jag dubbelchecka i min bärbara eller med klippen i videokameran och det tar sån himla lång tid. Du får ge dig till tåls till i kväll. Då ska jag berätta vad det är jag egentligen håller på med...det ser ju minst sagt skumt ut...;-)

#5 / / Lina:

Det är ju därför jag vill ha ljud på, för att höra dom idiotiska utläggen! :D