/ Funderingar /

2 oktober - Stay hungry, stay foolish

I dag lyssnade jag på ett tal av Steve Jobs

#1 / / Anonym:

Mycket tänkvärt där! Jag tror jag stjäl den länken. (Skrev hon på en Apple-dator. ;-) )

#2 / / Ingrid:

Jag jobbade inom den branschen när datorerna gjorde sitt intåg. Alla dataingenjörer var helt förälskade i Mac, så det är konstigt att inte alla sitter med en Mac framför sig. Dessutom har jag läst boken som John Sculley skrivit. Den handlar om hur han träffade Steve jobs och lämnade Pepsi Cola och blev CEO på Apple. Den beskriver också när han sparkade Steve Jobs som var en av grundarna till Apple.

#3 / / Lotta:

Det finns även en film, dramadokumentär, om uppstarten av Apple. Riktigt intressant. Kommer dock inte ihåg vad den heter...

#4 / / Jessi & pojkarna:

Sååå söta !! Man blir ju nästan sugen på en gråing =)

Kram från oss