/ Allmänt /

26 juli - Mycket bok nu

Dagarna handlar mycket om lanseringen av boken. Stor artikel i Eskilstuna-kuriren i dag och jag får väl acceptera att jag även fortsättningsvis tituleras "sparkad VD". Faktiskt inget jag skäms för. 
 
 
 
Jag glömde söta Falco vid tisdagens veckouppdatering. Hur det nu var möjligt att glömma honom:-).
 
#1 / / Annelie, Uppsala :

Du glömde faktiskt inte söta Falco i tisdags vid 7-veckors uppdateringen... Men söt är han - så vi tittar gärna på honom igen! ;)

Bra artikel i tidningen. Ser med spänning fram emot fler artiklar och intervjuer! :)

#2 / / Mia och Greta :

Många valpar är det att hålla reda på ;-)

#3 / / Göte Lindholm:

Jag är nyfiken på vilka reaktioner det kommer att bli av din bok. Det du skriver om är ju verkligen viktiga saker som behöver diskuteras. Lycka till Ingrid! Du är en kämpe!

#4 / / Ylva:

Jag tycker att det var en bra artikel!