/ Allmänt /

29 januari - Utmanad

Jag har blivit utmanad av Anna Högosta (med Enduros Accsa) och svarar snällt på frågorna.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

made och tummade en nyckelring från Volvo med sina tre fing-
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En skrivbordslampa

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Tittade medan vi åt middag Det var en läkare som svarade på tittarfrågor

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Snart elva på kvällen (hmm 22.42)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Sport låter det som på TV:n (Ove tittar)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag har varit ute större delen av kvällen. Först åkte jag spark med Duro som följeslagare(dragdjur) och sedan har jag åkt skidor med övriga i en halvtimme på gärdet utanför. Kom in vid kvart över nio.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag kollade och svarade på mail

8. Vad har du på dig?
Jeans och en T-shirt som jag fått från kennel Certs

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömmer både dag och natt, men jag kommer inte i håg vad det var just i natt

10. När skrattade du senast?
Småskrattar gör jag ofta, men riktigt gott?...kommer inte i håg

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Förutom tapeter? Tavelsamling med karikatyrer på mig, en tavla på min grand danois som valp samt en bokhylla

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jo, på väg till hundsimmet förra veckan. Mitt ute i skogen stod en man som fått motorstopp. Vi stannade och frågade om han behövde hjälp. Han frågade om vi hade vatten eftersom kylarvattnet kokade. När vi tittade ner i motorhuven hade han slitit loss en massa kablar....det visade sig vara en pundare som polisen hämtade. Bilen var tydligen stulen.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Undrar förstås om någon orkar läsa alla svaren

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Honey - en film om en hiphopdansartjej

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En herrgård med mycket mark - helt instängslat och med elljusspår, en inomhushall stor som en fotbollsplan för inomhusträning på vintern. Ett hundsim. Sen räcker det.;-)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Det mesta går nog googla sig till, "alla" vet att jag snusar och jag är inte särskilt hemlig av mig så jag vet inte vad det skulle vara. Möjligen är det rätt okänt att jag tagit tre SM-brons i tre vitt skilda discipliner: ungdoms-SM i drag, 60 meter häck och bruks-SM i rapport.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle avskaffa fattigdom

18. Tycker du om att dansa?
Ja i bland, men sitter nog hellre och "surrar"

19. George Bush?
Maktfullkomlighet

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Sofie och Tommy

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nej, allemansrätten finns bara i Sverige

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag är ateist, men om det nu skulle vara så - ja då vill jag att han säger:
"Välkommen Ingrid - Din pappa väntar på dig hos honom finns Khara, Digger, Bowie, Dolly och Fox"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Lina med Midas och Enya, Lena (Kiragården), Kattis(TjörneBrantPunktse), Jesse med Börge

#1 / / Anonym:

Ohh en lista, klart att listgalna Lina ska fylla i den *skratt*! Kika in i morgon eller senare ikväll så ska jag ha fixat det!

Hoppas allt är väl med er!