/ Valpar /

26 juni - Tre veckor - Läbbigt!

I dag är valparna 3 veckor. Det är i och för sig inte läbbigt. Däremot tyckte de att det var lite läbbigt att lämna sin lya i valprummet och komma upp i köket. De har även fått smaka lite köttfärs, som de glufsade i sig med god aptit. Tyvärr verkar det inte fungera att lägga in filmen från i dag.Så ni får prova med den här länken.
 
Film F-kull 3 veckor
 
Sedan en liten bildkavalkad från i dag:

Lakrits 


Framåt

Donna

 
Rappa


Mjau

Nita
 
I övrigt har dagen bestått i att byta titel på min bok..tillbaka till arbetsnamnet. En liten marknadsundersökning visade att detta blev bättre.
 
 
 
Vid femtiden åkte jag med Allti och Bolt till Eskilstuna BK och tränade lydnad. Nu dags att flytta ner valparna till deras lya igen.
 
#1 / / Nina:

Oj vad valparna har vuxit sen sist. Hoppas att det blir lördag snart. Då får jag träffa dom igen.

Svar: Ja, vi kommer att åka vid halv ett så vi får höras om när du kommer, vad dom ska ha för mat, vad du ska ha för mat osv..;-)
Kennel Enduro

#2 / / Annelie Lundell:

Fina valpar - med stort F! Vilka godingar!
Jag gillar verkligen formgivningen av omslaget - och "I de färgblindas rike" blir helt rätt! :)

#3 / / Mikkel:

Så søte de er! Tenk at Noomi har vært så liten...

Når kommer boka di ut? Burde jo hatt lanseringsfest på kennelleiren!

Svar: Jag tror den kommer lite senare. Vi får ha ett extra läger:-)
Kennel Enduro

#4 / / Kerstin G:

Så spännande med boken....tror titeln blir bra !

#5 / / Mariann Ö:

Har nog blivit lite kär i en viss individ....gissa vem?

Svar: Har ingen aning faktiskt:-)
Kennel Enduro