/ Valpar /

29 oktober - Ytterligare ett A


Enduros Blixtra HD A ED(1)

Även Blixtra hade A på höfterna, dock en lindrig pålagring på ena armbågen. Inget som vare sig vi eller hennes matte är särskilt bekymrade över, men synd ändå. Nu återstår bara två till i B-kullen, så har vi det totala resultatet. Men vi vet redan nu att det är minst 75% HD A, vilket pekar på en mycket bra kull ledmässigt. Måtte det nu hålla hela vägen. Jaja ska röntgas den 6 november. Bonus vet jag inte, men ska kolla med hans matte på lördag.

I kväll har jag varit med Allt-I i Södertälje och simmat. Fick belägg för mina misstankar när Birgitta dök upp efter simningen. Allt-I har lagt på sig och är lite för rund just nu. Jag har väl tyckt det, men eftersom hon var för mager i våras så har jag inte brytt mig så mycket om det. Förmodligen färskfodret som har högre smältbarhet i kombination med att vi inte kört så intensivt rent fysiskt. Ska titta över fodergivan.

#1 / / Helena Hagström:

Super super grattis till Blixtras matte & uppfödare



" jäklans " va bra



#2 / / Helena Hagström:

Vilket otroligt fint kort på Blixtra

#3 / / Eva:

Grattis till ännu ett par A-höfter! Den där bilden är verkligen helt fantastisk!

Ses i eftermiddag/kväll.

#4 / / Lina:

Grattis till A-höfterna, trist med armbågen men så är det ju ibland.



Ska bli jätteroligt att få träffa er alla i helgen igen även om vi inte kan vara med och delta på MH:et, tyvärr. Fast det kanske är lika bra med tanke på att Elsa är...ja...lite smålustig just nu! ;-)



Kram på er!

#5 / / Anna:

Härligt att den fina "A-trenden" håller i sig!!

Snart ses vi !

:-)

#6 / / Mia och Razzel:

Grattis till bra statistik. Lycka till i morgon på MHt