/ Valpar /

Den sista valpleveransen

Enduros Harley Charlie 9 veckor.
 
I dag var en tung dag. Dags för Charlie att flytta i från oss. Eftersom han varit kvar ensam i tre dagar känns det lite extra i hjärteroten. Först traumat att bli ensam kvar och sedan en flytt till nytt hem. Han är en så behaglig och snäll kille. Han har föjt mig hack i häl på promenaderna. Ja, inte bara på promenaderna utan hela tiden. Han har legat tyst och snäll i köket hela nätterna och varit överlycklig när jag kommit på morgonen. När jag har kastat leksaker har han kommit tillbaka med dem som en liten bumerang. Jag skulle så gärna haft honom kvar.
Här lite foton från gårdagens besök i Kjula.

 

I går kväll fick han bada och i dag var det dags för honom att bli hämtad. Jag var ute med honom när hans husse och matte kom. Han blev överlycklig och sprang fram och hälsade glatt på dem. Sedan gick vi in och gick igenom information och skrev alla papper som ska skrivas. 

På promenad med sin nya husse och matte.
 
 
Puss på dig matte.
 
 
Enduros Harley Charlie flyttar inte långt bort. Ha flyttar till Jens Olsson och
Olivia Törqvist i Södertälje.
 

Här en liten film på Charlie 8,5 vecka: