/ Träning och valpar /

21 oktober - Färdigtävlat för i år

Fnittra med sin matte - Kärlek <3.
 
Jag är inne i en hektisk period och den kommer att fortsätta fram till nästa måndag. Ja, mycket att göra har man ju alltid, men nu pratar jag om när det är riktigt hektiskt.

Denna vecka blev det i alla fall klart att tävlingssäsongen 2012 är över för vår del. Allt-I började löpa i torsdags. Men det är med glädje jag ser tillbaka på denna säsong. Om man bortser från SM, så har den överträffat alla förväntningar.
 
I torsdags kom Mikkel och Noomi på besök. De har varit på kurs hos Eva Bodfäldt och stannade hos oss till i dag. I fredags kom mina andra norska valpköpare, dvs Falco med sin husse och matte. Eftersom vi hade valpträff i går, så kom de redan i fredags.
 
Vädret kunde ha varit bättre, men vi hade en supertrevlig valpträff i alla fall. Lite kontaktövningar, budföring och uppletande hann vi med innan lunch. Efter lunchen åkte vi till Kjula så att valparna fick spåra. Falco, Fnittra och Fix It kom denna gång och Ann-Margret med sin Bozza var också med.
 
Falco på väg till mig på budföring.
 
Falco vill helst tillbaka till husse...;-).

Ann-Magret och Bozza leker.
 
Fnittra med leksak i munnen.
 
Falco ska snart få spåra.


Fix it och jag på budföring :-).


Fina Fix It.


Falco på uppletandet.


Fix It och hans matte i samspråk.


Fnittra och matte Mia myser.

Allti ska få leta grejer.

- Ge hit!! tycker hon.
 
En tapper skara i regnet. 
 
Jag tränar lite håll fast.
 
I dag har jag dömt appellklass i Strängnäs och sedan haft en lugn kväll där jag förberett lite av det som ska göras under veckan som kommer. Nu sova, sova, sova så jag orkar en mycket, mycket fartfylld vecka. Jag återkommer och berättar vad den har gått ut på.
#1 / / Mikkel:

Takk for at vi fikk bo hos dere! Trivelig å se dere igjen! Håper dere ikke går lei oss bare. :-P

#2 / / Mia och Greta:

Väntar med spänning på vad som komma skall.
Och försök nu sova gott! :-)
Fina, härliga bilder var det i alla fall trots regnet.

#3 / / Mia o Fnittra:

Tack för en rolig dag,trots regn, o god mat!! Fina bilder!! Hoppas allt gick bra idag!