/ Allmänt /

25 juli - Mår inte bra

Sedan i går kväll och under dagen har jag mått pest och pina. Trött och illamående. Jag vet inte om det är värmen, stress eller magsjuka. Men ska sova tidigt så kanske det ger med sig. 
 
Dagen har bestått av en rad möten. Bland annat två intervjuer i lokaltidningen. Jag har även uppdaterat min författarblogg.
 
Här kommer ytterligare några foton på de söta valparna.
 
Fix It är inte bara söt. Han kan vara lite arg också.
 
Men här är han sitt vanliga jag igen.
 
Freck och Freda - coolingarna i gänget.
 
Följsamma rackare. Redan färdigtränade på inkallning...;-)
 
Lycka är en valpkull...om man bortser från deras vassa huggtänder...;-)
 
Pussas med Freda.


Fix It och Fnittra tittar åt var sitt håll.


#1 / / Jenny i Sollefteå:

Jag hoppas att ddt går över snart! Valparna är ju alldeles bedårande! Härlig följsamhet :)
Krya på dig!

#2 / / Helena Hagström :

så skön bild den sista !!