/ Allmänt /

24 juli - 7 veckor

Jag och min flock.
 
Timmen är sen och jag har inte riktigt kommit i kapp med allt som jag skulle behöva göra. Dagen började eländigt med att jag försov mig och vi kom en timme sent till Bolts veterinärtid. Men nu är han opererad. Dels en knöl på ena baktassen och samtidigt passade vi på att kastrera honom. Jag är lite anti mot kastrering, men han revirpinkar en del inne när vi har andra hundar i flocken. Vi får se om det blir bättre.
 
Det börjar hända lite med öronen på de små. Ann-Margret kom hit i eftermiddag och vi tog en tur till Kjula.
 
Freck.
 
Fix It
 
Fnittra
 
Farah
 
Falco
 
Freda
 
Det kommer ytterligare några foton i morgon. Men nu är det dags att sova.
#1 / / Maria & Vilja:

Kastrering hjälpte på våran hanhund han pinkar inte inne efter att vi kastrerade honom :-) hoppas det funkar på Bolt också...

#2 / / Lillemor:

Guuuuud va fin hon är ;-)

#3 / / Mia:

Oj, vad de har vuxit!! Såå söta!! Snart så!!!

#4 / / Mia och Greta:

Ååh herre gud så söta!
Man smälter :-)

#5 / / Linda och Clicker:

Jösses vad dom växer! Det var ju bara några dagar sedan jag såg dom sist.