/ Allmänt /

27 november - Välkommen tillbaka!


Enduros Cash 13 månader på denna bild.

I bland händer det saker i livet som gör att man som hundägare tar det svåra beslutet att lämna tillbaka sin hund. I dag har jag hämtat hem Cash. Han är precis lika underbar som han ser ut på fotot. Jag har suttit med honom nere i valprummet, där han ska sova i natt. Jag försökte jobba, men det var svårt med en hund som hela tiden ville lägga huvudet på tangentbordet.

Det kommer fler rapporter om Cash, men nu är timmen sen och jag borde lagt mig för ett par timmar sedan. I morgon kommer De Norske Veritas till mitt jobb och då får vi se vad de säger om det jobb jag lagt ner senaste veckorna.

#1 / / Jenny i Sollefteå:

Åh så vacker han är!



Jo, det kan hända saker, det vet vi alltför väl här hemma hos oss. Jag skickar en kram till Cash förra ägare och ett grattis till dig, som verkar ha fått tillbaka en riktigt go hund :)

#2 / / Mia och Greta:

Vilken underbar blick! Kan se han framför mig med huvudet i knät.

Och det går säkert bra idag! Annars får man göra om och göra rätt ;-)

#3 / / Harriet:

Vilken härlig uppsyn, han ser så godmodig o snäll ut. Vackert huvud med små öron som jag tycker är fint. Jag tycker du är fantastisk också som alltid hjälper och köper tillbaka hundar.

#4 / / Nina:

Ja,visst är han en fin kille. Skulle inte tveka en sekund att ha honom om jag kunde.

#5 / / Eva & Väinö:

Vacker kille...

#6 / / sonja:

Så fin han är,!!:)

#7 / / Kattis:

Han är verkligen jättefin... Tänk om min motivation var tillbaka! :)