/ Allmänt /

21 februari - Mycket träning i dag

I dag har Allti varit med mig på jobbet. På lunchen åkte vi till HundArena i Kungsör och tränade. Jag är riktigt nöjd med det vi fick till. Det var nästan omöjligt att lura henne på de övningar där jag vill ha stabilitet. Det intressanta är att krypet går mycket bättre efter det att jag har tränat stabilitet. Även stegförflyttningarna gick riktigt bra.

Efter jobbet åkte jag direkt till Södertälje och körde hundsim. Har ökat längden på intervallerna och minskat tiden för vila. Tja, vila och vila förresten, hon får simma på då också, men i lugnt tempo. Jag kommer att köra tungt en vecka till efter denna och sedan backa tillbaka och stega upp på nytt.

Blir bara en kort blogg i dag. Är trött och ska lägga mig före midnatt är det tänkt. Men måste sätta in ett par foton som kommit från ett par Dundervalpar.


Enduros Dante



Enduros Dio
#1 / / Eva:

Så fina valpbilder!

#2 / / Jenny o Dio:

Vilken härlig träningsdag!

Dante är frhimla fin han med :)

#3 / / Mia och Razzel:

Sicka sötnosar! Och Dio har inte växt i öronen ännu :-)