/ Valpar /

30 augusti - Cax sist ut i C-kullen


Enduros Cax


Jag blev full i skratt av att titta på Cax MH. Det enda som jag inte såg live eftersom vi var på High Chaparral. Vissa hundar har humor och Cax är definitivt en av dem. Det liksom spritter i hela hunden när han får leka och kampa. Han fick 5-or på lek och gripanden. Både i inledningen och i slutet av testen. Han var en av de få i kullen som reagerade på spökena och tyckte nog att både dumpe och spöken var lite läskiga. Jag har inte med Aktiviteten av utrymmesskäl. Vi har så dålig uppkoppling att ytterligare tre minuter innebär risk för att uppladdningen till YouTube avbryts.


 
#1 / / Kattis:

Jag ÄLSKAR den bilden, så vacker! Dessutom är Cax så himla läcker! :)

#2 / / Therese:

Jättekul att se när min lilla prins gör sitt MH.