/ Allmänt /

19 april - Detta med sociala medier

Ja, det här med sociala medier tar utan tvekan tid. I mitt fall handlar det om att svara på mail, facebooka, försöka hinna skriva hundblogg och dessutom nätverka på www.1av3.se samt någon gång hinna göra inlägg i författarbloggen. Jag har ett konto på Twitter också, men har aldrig riktigt förstått hur det fungerar och vitsen med det.

I gårdagens författarblogg försökte jag mig på en beskrivning av mitt försök att byta till sommardäck. Bilias välvillighet eller brist på, slutar nog med att jag inte byter däck denna sommar. Jag trodde nog att jag skulle vara arg i dag när jag ringde och slussades hit och dit i två timmar. Men resignation var allt jag kände. Jag inser att jag får åka till Öland med dubbdäcken på och det finns inte ett skit jag kan göra åt saken.


Underbara "prinsessan"

I kväll åkte vi till Kjula och skickade Allti och Bolt mellan oss. Vi hade inga ryggsäckar med oss. Den riktiga rapportträningen får vänta till Öland i påsk.

Jag fick en glad överraskning i kväll. Vi kom med i elitklass spår i Eskilstuna 7 maj. Det skulle vara roligt om vi kom med på lite fler tävlingar. Jag är trots allt ganska tävlingssugen nu.
#1 / / Kattis:

Jag kan låna ut Ztimma till dig några veckor så kan du köra upp henne till elitlydnaden! ;) Ge mig bara några veckor så jag hinner träna lite. Hehe. Kul att ni kom med i spåret - håller tummarna!

#2 / / Mia, Razzel och Greta:

Då hoppas vi att farbror polisen inte står och lurar någonstans! Kul att du kom med i Eskilstuna!

Kör försiktigt till Öland!