/ Allmänt /

27 maj - Inte mycket hund denna vecka



Ja, förutom hundsim i måndags, så har jag varit helt hundfri. Jag har befunnit mig i Jönköping på World BioEnergy där vi ställt ut företagets unika bioolja.

I går var jag tvungen att åka till Kungsör på ett möte och min kollega höll ställningarna i montern. Väl tillbaka till Jönköping hade jag ett telefonmöte som slutade 20.30.

Men det har inte enbart varit jobb. Tisdag kväll var det middag med underhållning. Helt otrolig show med Joe Labero. Men jag är väl för mycket naturvetare och ingenjör för att riktigt kunna njuta av shown. Man vill ju för helvete veta hur karln bär sig åt. Till sist bestämde jag mig för att en del av de personer som satt i publiken förmodligen var med i showen. Jag har förmodligen fel, men är tvungen att tro det för att få en lugn stund i mina funderingar över hur det hela varit möjligt att genomföra. Ändå satt jag långt fram och följde varje rörelse karln tog i förhoppning att inte tillhöra den "lurade" skaran...;-).

Snart rullar bilen hemåt och det ska bli skönt att träffa vofsingarna och familjen igen.
#1 / / Helena Hagström:

Hokus pokus fille jokos

HÄNGDE DU ME ???? !!!

Ha de gött hoppas vi snart ses o kan träna

#2 / / Helena Hagström:

Känns som jag nästan ,men jag sa : Nästan kan ngt liknade som på filmen hahahaaa

#3 / / Lina:

Johan har också varit och sett honom och han var övertygad om att det fanns folk i publiken som var med på det! :-)



Är det okej att min chef lånar kortet på mig och Elsa till våran jobbhemsida?



Kram från Alingsås

#4 / / Helena Hagström:

Grattis Allt I på morsdag // Jaja

#5 / / Kattis:

Jadu Ingrid, har också sett honom live och blivit mäkta imponerad! Däremot har min pappa varit en av de "involverade" i publiken (i ett annat nummer) och jag kan garantera att han inte fattade NÅGONTING när Labero var klar med honom. ;) Otroligt imponerande hur snabb han är!