/ Allmänt /

28 mars - Namnen klara

Hanhundarna kommer att heta Cross, Cash, Cax, Crome, Clicker och Coola Pompe
Tikarna kommer att heta Cimsa, Chriga och Cenit.

Om någon vecka vet vi vem som är vem också....:-)
#1 / / Angie:

Bra Namn :) !!!

#2 / / Ingrid:

Tack Angie. Och i morgon får du se dom live...;-)

#3 / / Helena Hagström:

Jätte fina namn

#4 / / Ida & Ivra:

Hej Ingrid.



jag brukar besöka din blogg fortfarande och nu tänkte jag lämna en rad.



Grattis till c-kullen, verkar vara ett härligt gäng valpar! och vilka tuffa namn! speciellt Chriga och Clicker var häftiga :-)



hälsningar/Ida som var hos dig förra året och kikade på Aqila och Allt-i.

#5 / / Margareta:

Vilka bra namn! Clicker var ju suveränt :-)

#6 / / Lina:

Clicker skulle ju givetvis bo hos mig! Fast ännu bättre om det hade varit en Clicka! ;-)



Kram från klickertönten i Alingsås!

#7 / / Kattis:

Blev lite nyfis på Cimsa - är det Kimsa eller Simsa?

#8 / / Ingrid:

Lina - du kommer att få Pompe i närheten. Ja, ja allt är ju relativt. Men han flyttar till Göteborg.



Kattis - Det ska uttalas Kimsa. Hennes matte ville ha Kimsa, men eftersom det är en C-kull, så får man kompromissa. Hade ju kunnat heta Enduros Cavata Kimsa, men jag tyckte det kunde gå bra med C-stavningen.

#9 / / Mia o Razzel:

Tack för titten igår på dom härliga små ulltussarna.

#10 / / Lina:

Göteborg Är nära! Vad roligt, då får vi träna tillsammans! Ge henne/honom mitt telenr!

#11 / / Angie:

Tackar för titten på dom små underverken idag :D Justnu så har jag den underbare lille killen som skrivbordsunderlägg ;)

Sambon min glittrar ur ögonen när han ser den lille krabaten :)

Kramiz !!

#12 / / Eva:

Ja, det var fina namn! Är det ingen som hamnar på Öland också?

#13 / / Ida & Ivra:

Vi bor 1 mil norr om sthlm i Sollentuna, och jag kan meddela att bilderna är lite missvisande, på många ställen har det inte hänt så värst mycket med snösmältningen, men visst försvinner det... men för sakta tycker jag!!



#14 / / Ingrid:

Tänk vad fel man kan höra på telefon. Det ska inte vara Cimsa, utan Cinza (uttalas Kinza).



Precis vad jag tänkte Lina. Att du skulle få vara lite mentor. Fast då var det förstås det där med frivilliga beteenden...som jag har lite svårt att förstå...men jag är väl för gammal;-).

#15 / / Anna:

Vilka fina namn!

:-)

#16 / / Lina:

Fast Ingrid, DU behöver väl inte förstå. Det räcker väl med att matte/husse till Pompe förstår va! ;-) Sen KAN jag ju träna annorlunda också, vill bara inte. :-D