/ Allmänt /

25 juli - Förberedelser

Ja de senaste dagarna har mest handlat om kennellägret. Jag har varit på Axfood och lastat in så mycket som rymts i bilen. Har åkt tre vändor till klubben med grejer och ändå finns det mer som ska fixas.

Min bror och svägerska har varit på besök ett par dagar. Hundarna har fått sin långpromenad på morgnarna, men annars har det inte blivit så mycket mer. I går följde Ove med till Strängnäs BK med lite grejer och på vägen stannade vi och körde intervaller över gärdena. Hon verkar börja komma i form den "lilla apan". Jag har retats med Lina som har Bestha Elsa. Lina påstår att Bestha Elsa aldrig får nog av aktivitet. Veckan som gick fick jag känna på det en aning. Allt-i har definitivt visat att hon inte varit nöjd med aktivitetsnivån. Typ kommit och klättrat och tjatat på mig när jag sitter vid datorn. Inte ofta hon är sån, men de senaste två dagarna har det hänt titt som tätt.

Vädret, som är rätt ruskigt just nu, kan jag inte göra så mycket åt. Men det är i alla fall bättre än 35 graders kvalmig värme. I alla fall om man ska orka träna hund.

Bilen är snart packad och jag ska i väg och inhandla det sista inför morgondagen. Sedan kommer Ove och hämtar köplista varje dag:-).

Så om det varit dåligt med uppdateringar några dagar så blir det ännu sämre fram till nästa helg. Men då lär jag vara fulladdad med foton och film. Hoppas i alla fall det.
#1 / / Linda och Clicker:

Ska bli jättekul med lägret. Vi ses imorgonkväll.

#2 / / Jonas & Chriga:

Hoppas att ni har kul, själv lider jag på jobbet och längtar till Strängnäs:( Fick rapport om att Nicole hade hoppat in som vikarie för mig och hon var väldigt nöjd :)