/ Allmänt /

28 maj - Hästgård till salu!













I måndags var mäklaren här och tittade. I dag var de här och fotograferade. Det var därför vi hade lite att göra med att plocka undan. Förmodligen ligger gården ute för försäljning redan i morgon hos Egendomsmäklarna.
Vart vi ska flytta?
Vi har ingen aning.

I kväll har vi varit och tränat rapport med Allt-I. Det blev fyra sträckor med två förlängningar. En på A-stationen och en på B-stationen. Det blev ganska korta sträckor. Tiderna låg mellan 40 sekunder och 1,15. Precis lagom två dagar innan tävling.

#1 / / Eva:

Lycka till med tävlingen! Och med husförsäljningen!

#2 / / Anonym:

Förstår att det känns jobbigt! :(



kramar

#3 / / Anna:

Fy så trist med huset!!



Hoppas nu bara att tävlingen går bra i helgen, ni är värda lite medvind nu!



Kram

#4 / / Ingrid:

Nej då vi har haft så lång tid på oss att vänja oss vid tanken. Nu känns det lite spännande.

#5 / / Lina:

Förstod att det var husförsäljning på gång, jag hoppas ni får vad ni vill ha för det!



Sen håller jag en tumme, nej två, att ni hamnar närmare mig! Ego? Va...näää ;-) Men mest hoppas jag givetvis att ni hamnar någonstans där ni kommer trivas riktigt riktigt bra!

#6 / / Anonym:

Ja du Lina. Västra Götaland är inte helt fel. Men jag kan även tänka mig Värmland och Dalarna. Men vad som helst blir bra. Bara vi kommer bort från Eskilstuna...;-)

#7 / / Nina:

Tänkte också så,att nu är det husförsäljning på gång. Mycket tråkigt. Hoppas att det inte blir så långt bort.

Kan vi ju inte träna så ofta vi har gjort.

Säger som Lina, hoppas att ni hittar något bra.

#8 / / Lotta:

Trist, efter allt jobb ni lagt ner. Hoppas dock att ni får bra betalt och hittar ett vettigt alternativ, och som sagt; västra götaland är ju inte fel. ;-)

#9 / / Carro:

Hmm... det är ju inte helt ogrundat att mitt öknamn på stan är "PlattskalleVillage".;)

Lycka till med flytten och jag hoppas ni hittar något någonstans där ni kommer att trivas.:)





#10 / / Ingrid:

Hmm Carro, nu är det nog som du skriver i din blogg. Jag menar när språket är så suveränt att mottagaren inte förstår..;-). Jag är nog trög, men varför har du fått det öknamnet? Resande cirkus?

#11 / / Carro:

Ojdå.. nu var jag otydlig, jag menade att Eskilstuna=Plattskallevillage :)

Annars har jag många öknamn... men de vanligaste är nog "Familjen Tajkon i Dårarnas paradis".

Vi bor ju utanför stan i ett "fint" villakvarter och här ska det vara på ett visst sätt... dvs. inte fler hundar än två och på sin höjd en katt. ;)

#12 / / Ingrid:

Åh tusan. Jag visste inte att du bodde i Eskilstuna. Eller borde jag veta det? Du har ett intressant och kul jobb i alla fall. Jag skulle inte ha lämnat det yrket. Helt uppenbart...;-). De behöver inte fler skribenter på din arbetsplats?

#13 / / Carro:

Jag bor utanför stan, mot Västerås till... nej, jag tror inte du borde känna till det :)



Jag har det egentligen inte som yrke, jag bara fuskar lite och hjälper ett företag att "snygga" till språk, hemsida och lite annat runt om.

Men just nu håller det på och tar över mitt liv.. ;)

Min huvudsakliga syssla vanligtvis är att studera..igen.. fast jag har en paus nu i några veckor, innan nästa omgång ämnen ska läsas in. Fast jag är fortfarande inte riktigt hundra på vad jag vill bli när jag blir stor..:)

#14 / / Ingrid:

:-)

Nej vem vet det. Men drömmarna kan ju få finnas.

#15 / / lillemor och jänta:

mä ska ni flytta? uppåt kanske.-) ha det bäst

#16 / / marianne:

Lycka till med husförsäljningen! Hoppas ni hittar en bra plats att slå er ned på.



Håller även tummarna för att det ska gå bra på tävlingen..