/ Allmänt /

28 mars - Earth Hour!

Sitter just nu i ett nedsläckt hus och lyssnar på Malena Ernman. Gåshud. Jag vet inte varför man får det av vissa låtar. Den är mäktig och förmodligen bland det bästa vi har haft med på Eurovision Contest.



Can you keep a secret? Can you keep a secret? I morgon bär det av till Tierp. Det enda som skulle stoppa oss nu är ett snöoväder under natten. Jag vet att det blir tufft med snö både i skogen och på planen, men då får vi väl se det för vad det är. Så i morgon kommer bloggen att fyllas med allehanda bortförklaringar såsom snöpulsning, halt underlag osv...;-).

Jag var i Eskilstuna och dömde lydnadsklass 1 i dag. Efteråt stannade jag och tränade lite framåtsändande och stege. Jag ville inte köra kryp i sörjan, utan det tog jag inomhus när jag kom hem. Jag började också den nya inlärningen av stegförfyttningar.
#1 / / marianne:

Håller tummarna!!

#2 / / Eva:

Det är väl bra att ha något att skylla på;-)

Gillar inte schlagerfestivaler, men jag håller med om att den låten var bra.

#3 / / Nina:

Lycka till, håller all tummarna.

#4 / / Helena & Enduros Black Jaja:

Fredrik Kämpe som skrev den låten sjöng en liknade som man fick gåshud av.



Igår va jag o kollade MH för Wilses Kennel

det va jätte trevligt att träffa Gunnel o Tord !