/ Träning /

29 juni - Lite fler foton från Sälen

Dagen började med cykling 6-7 km medan det fortfarande var svalt. Jag vet inte om Allt-I har för ömtåliga trampdynor för att springa på grusvägarna häromkring. Hon springer ju mest på gärde och i skog. I vilket fall som helst så har hon inte särskilt mycket tempo i sig när jag cyklar. Det kan ju tänkas att hon tycker det är fruktansvärt tråkigt också.

Sedan har hundarna fått vara ute i rastgårdarna större delen av dagen eftersom det är svalare där än inne. Själv har jag dammsugit i värmen. I kväll har jag varit och kört lydnad. Det gick ganska bra tycker jag. Det blir väl något lydnadspass till denna vecka och någon kortare rapportsträcka. I övrigt tar vi det lugnt.

Så lite fler foton från vår Sälen-semester. Tack Ann-Kristina.


A-stationen vid en av våra träningar


Allt-I väntar


Ove ska börja sin framföring


Så är hon i väg


Allt-I på språng...


...och får sin belöning.


Det var inte bara hundarna som sprang. Det var nog här jag sträckte mig...


Mera lek


Pilkastning på vattenfyllda ballonger


Bolt i Trollskogen. Skötte sig fint.


Josefina och Bolt kikar på lite skumma troll.


Han brydde sig inte särskilt mycket om trollen som både skrålade
och rörde på sig.
#1 / / Margoth o C/o:

Hmm, har ju sagt att Allt-I är en miniMiss... Miss hatar att springa bredvid cykeln hon också, Alstra däremot tycker att det är ganska kul :)