/ Valpar /

30 augusti - Liv i luckan

Kan inte låta bli att göra ett inlägg till. När jag var hos valparna i kväll blev det ett himla liv . De kände lukten av Allt-I och jag var tvungen att hämta kameran och filma.



Film: Valparna kallar på mamma

Film: Mamma på plats. Nu ska man hitta dit också...
#1 / / Helena:

Jadu Ingrid Aldrig har jag skådat så starka valpar i så tidig ålder !!!

Men första filmen kan jag inte öppna

#2 / / Lotta:

Första filmen funkade inte för mig heller. Men när den andra gick igång gjorde mina hundar detsamma. Till sist flög Karlsson upp på skrivbordet och zoomade in datorn för att komma underfund med var alla valparna höll hus. :)

#3 / / Josefin:

Jösses så söta, som små flodhästar med svans :-)

#4 / / Ingrid:

OK. Jag har inte skrivit in hela adressen på länken till den första filmen, men nu ska det fungera. OBS! Sänk ljudet först...;-)

#5 / / Helena:

Ååå jisses va ska man säga ! Dom är ju så starka o pigga hela kullen har nu sett första filmen och det var full kalla balik



Kram

#6 / / Linda:

Åh, vilka sötnosar, man blir allt sugen på en valp när man ser dom, fast jag har fullt upp med hunden jag har nu. (Schäferhane.)

Lycka till med hundar och träning.

#7 / / marianne:

Vilka härliga valpar!! Man blir ju alldeles sjuk av att se dom :) Dom är verkligen alerta.