/ Allmänt /

27 februari - Mera snö!!!

Det heter skidkning för hela slanten just nu. I natt hade det snöat så jag hade en tuff runda i morse. Spåret var nästan omöjligt att hitta ute på gärdena och dessutom fastnade det is under skidorna så det blev riktigt tungt. Jag trodde knappt jag skulle hinna hem i tid för att hinna duscha och äta frukost innan jobbet. I dag skulle jag dessutom till Stockholm.

I övrigt så inväntar jag fortfarande besked om datum för MH. Bristen på detta magiska datum blockerar det mesta av min planering just. Dels har jag lovat att kalla i hop de ekipage som var med på rapporthelgen i oktober till en träningshelg i Kloten. Sedan vill jag gärna planera in mina tävlingar. Jag ska dessutom arrangera en helgkurs i brukslydnad och snart börjar väl förfrågningar om att döma komma också.

Jag pratade med Aqilas matte i kväll och allt fungerade bra med träningen. Det var tur att jag pratade med henne för hon påminde mig om att det är dags för 1-årssprutan nu. Tja, man kan ju inte tänka på allt.

Jag använder en hel del tid till att göra om hemsidan. Det blir helt ny layout, så det kommer att ta sin lilla tid. Jag är inte heller van att använda en färdig layout och för att inte förstöra den så måste jag ändra bildstorlekar och trixa. Men någon gång under våren ska det väl vara dags för "lansering".